مقاله ها

چگونه لاغرتر دیده شویم؟

چگونه لاغرتر دیده شویم

چگونه در کوتاه‌ترین زمان لاغرتر دیده شویم؟

صرف‌نظر از اینکه شما چاق هستید یا صرفاً یک اندام چاق دارید شاید برای شما هم سؤال باشد آیا چگونه لاغرتر دیده شویم؟ راه‌حل‌های متعددی برای لاغرتر دیده‌شدن وجود دارد اما، گاهی برای حضور در مهمانی یا محفل‌هایی که برایمان بسیار حائز اهمیت است زمانی برای ورزش و لاغر شدن نداریم. در این مواقع مهم‌ترین سؤال این است که چگونه در کمترین زمان لاغرتر دیده شویم؟

ظاهر شما تأثیر زیادی در چگونه دیده‌شدن اندام دارد. منظور از ظاهر، لباس، اکسسوری ها، کفش، کیف و… است. شاید برایتان عجیب باشد اما حتی گردنبند شما هم می‌تواند در لاغرتر دیده‌شدن شما مؤثر باشد. تپل تیپ جواب سؤال شما در مورد چگونه لاغرتر دیده شویم را پاسخ می‌دهد:

لباس‌های اندازه‌ی خودتان بپوشید!

لطفاً هیچ‌وقت لباس سایز بزرگ‌تر یا کوچک‌تر نپوشید. این اولین و مهم‌ترین اصل لاغرتر دیده‌شدن است. درصورتی‌که لباس سایز بزرگ و گشاد بپوشید اندام شما هم‌سطح دیده می‌شود در نتیجه اندام شما اصلاً زیبا به نظر نمی‌رسد و شما شبیه یک مکعب مستطیل دیده می‌شوید!

درصورتی‌که لباس سایز کوچک و تنگ بپوشید لباس بیش از حد به بدن می‌چسبد و قسمت‌های چاق بدن بیش‌تر نمایان می‌شود در این حالت اندام شما چاق‌تر از حد معمول دیده می‌شود و شما شبیه پنکیک چند طبقه دیده می‌شوید!چگونه لاغرتر دیده شویم

خانم‌ها و آقایان، کفش پاشنه بلند بپوشید!

پوشیدن کفش پاشنه بلند به دلیل فرم خاصی که به پاها، لگن و کمر می‌دهد بدن را صاف‌تر و کشیده‌تر می‌کند همچنین قد شما بلندتر و پاها لاغرتر دیده می‌شود. پس هرگز فراموش نکنید کفش پاشنه بلند مساوی است با لاغرتر و بلندتر دیده‌شدن. بهتر است کفش هم رنگ لباس استفاده کنید. آقایان هم درصورتی‌که مایل هستند کشیده‌تر دیده شوند از کفش پاشنه بلند استفاده کنند. در بازار کفش‌های بسیار زیادی وجود دارد که پاشنه‌های کوچک و مخفی دارند. پس آقایان هم این اصل را فراموش نکنند.

چگونه لاغرتر دیده شویم

لباس کمر دار بپوشید!

در موضوع مانتو مناسب افراد چاق از تاثیر کمربند در لباس گفتیم و دانستیم که پوشیدن لباس‌های کمر دار یعنی لباس‌هایی که به خط کمر طبیعی (باریک‌ترین قسمت خط کمر) به نحوی تأکید شده باشد مهم است. لباس‌هایی که کمربند دارند یا در قسمت کمر چین‌خوردگی دارند یا از تکه‌ دوزی به نحوی استفاده شده که توجه بیش‌تری به خط کمر جلب می‌کند بسیار مناسب است.

چگونه لاغرتر دیده شویم

لباس‌هایی بپوشید که توجه را به پایین تنه و سینه جلب کند!

پاها اندامی هستند که چون عمودی بودنشان بسیار نمایان است قد را کشیده‌تر می‌کند. با توجه به آنچه در لباس مجلسی برای افراد چاق گفتیم پوشیدن لباس‌هایی که توجه بیننده را به پاها جلب می‌کند باعث می‌شود قد کشیده‌تر به نظر برسد. همچنین اگر لباس به‌صورت چروک و موج‌دار باشد (موج عمودی) یا در قسمت سینه طرح‌دار و در بقیه‌ی قسمت‌ها ساده‌تر باشد قد را بلندتر نشان می‌دهد.

چگونه لاغرتر دیده شویم

لباس‌های برش دار انحرافی است!

برای اینکه بتوانید اندامی که می‌خواهید را لاغرتر نشان دهید از لباس‌هایی که در آن قسمت برش دارند استفاده کنید. برش‌ها خطای دید ایجاد می‌کند. همچنین سجاف دامن، کت و … نحوه‌ی دیده‌شدن را تغییر می‌دهد. در کل سعی کنید توجه و تمرکز را به باسن، قفسه‌ی سینه، و کمر جلب کنید و به دنبال خطوط مواج و برش باشید.

از پوشیدن شلوارک بلند و گشاد و دامن‌های ماکسی گشاد جدا خودداری کنید. در زمستان هم می‌توانید با پوشیدن دامن‌های جذب و کوتاه و جوراب شلواری‌های مات ترکیب جذابی ایجاد کنید.

چگونه لاغرتر دیده شویم

رنگ و جنس و طرح مناسب انتخاب کنید!

بهترین جواب برای سؤال چگونه لاغرتر دیده شویم، انتخاب رنگ لباس مناسب برای افراد چاق  و طرح لباس آن‌ها است. رنگ‌های تیره و مشکی بدن را لاغرتر نشان می‌دهد البته رنگ‌های دیگر نیز در تناژ تیره این ویژگی را دارند. در کنار این مورد اگر طرح لباس عمودی باشد نیز عالی است.

در جنس لباس نیز دقت کنید از پوشیدن لباس‌هایی با پارچه‌های چسبان مثل استرج بپرهیزید همچنین دقت کنید لباس‌هایی که جنس بسیار خشک و آهاردار دارند شما را چاق‌تر نشان می‌دهند و پارچه‌های نازک و توری قسمت نمایان بدن را واضح‌تر نشان می‌دهند و نواقص بدن بیش‌تر دیده می‌شود.

با استفاده از جواهرات و اکسسوری ها در کمر و مچ علاوه بر بلندتر دیده‌شدن لاغرتر هم دیده می‌شوید.

چگونه لاغرتر دیده شویم

نقاط نامتعادل را رنگ بزنید!

در صورتی ‌که مایل به پوشیدن لباس کاملا مشکی نیستید در قسمت‌هایی از بدن که نامتعادل و چاق هستند مشکی بپوشید. برای مثال اگر پاهای چاقی دارید از شلوار مشکی، اگر شانه‌های پهن دارید از یک کت کوچک مشکی و اگر شکم بزرگی دارید از بلوز یا پیراهن‌های مشکی استفاده کنید.

گاهی ممکن است پایین‌تنه و بالاتنه نسبت متعادل و هماهنگ نداشته باشند. در این مواقع بهتر است اندام کوچک‌تر را با لباس روشن و آزادتر و اندام بزرگ‌تر را با رنگ تیره و لباسی که آزاد و گشاد نباشد بپوشانید.

چگونه لاغرتر دیده شویم

بلوزهای یقه هفت بپوشید!

پوشیدن لباس یقه هفت ترفند جالبی برای لاغرتر دیده‌شدن است. لباس‌های یقه هفت قسمت بیش‌تری از گردن را نشان می‌دهند و باعث می‌شوند گردن بلندتر و در نتیجه قد شما کشیده‌تر و اندام لاغرتر دیده شود.

در مقابل لباس‌های یقه اسکی و یقه‌گرد گردن را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

چگونه لاغرتر دیده شویم

شال و روسری را آویزان کنید!

رنگ، طرح و مدل بستن شال و روسری تأثیر زیادی در بلند و لاغر دیده‌شدن شما دارند. سعی کنید از رنگ‌های تیره و طرح‌های عمودی استفاده کنید و روسری و شال را آویزان روی سر بگذارید و از پیچیدن روسری دور گردن خودداری کنید.

چگونه لاغرتر دیده شویم

لباس زیر مناسب بپوشید!

دقت کنید هرگز از شورت یا سوتین بسیار تنگ استفاده نکنید زیرا باعث می‌شود اندام از لباس زیر بیرون بزند و به‌این‌ترتیب چاق‌تر به نظر برسید.

چگونه لاغرتر دیده شویم

موهایتان را دم اسبی ببندید!

موهای کوتاه قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد پس سعی کنید موهایتان را بلند نگه دارید، همچنین مدل موی دم اسبی قد را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

چگونه لاغرتر دیده شویم

دیدگاهتان را بنویسید