– فروشگاه لباس سایز بزرگ تپل تیپ با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی، جهت رفاه حال مشتریان با سایز بزرگ و متوسط ایجاد شده است. همچنین استفاده از نیروی کار علاقه مند و ماهر و استفاده از پارچه های مرغوب و با کیفیت ایرانی از مواردیست که تپل تیپ در راستای تولید پوشاک در نظر خواهد داشت.

– کلیه ی اجناس داخل سایت توسط دوزنده ها و طراحان تیم فروشگاه لباس سایز بزرگ تپل تیپ تهیه می شوند و نمونه ی مشابه خارجی و یا ایرانی ندارند.

– در صورت مشاهده هرگونه مشکل و یا تمایل به انتقاد و یا پیشنهاد و یا پیگیری سفارش می توانید از طریق کلیه ی لینک های ارتباطی سایت در قسمت تماس‌باما استفاده کنید. کارشناسان تپل تیپ در کوتاهترین زمان بررسی خواهند کرد.

– در وارد کردن اطلاعات خود از قبیل نام و نام خانوادگی و تلفن تماس و مواردی از این قبیل دقت کامل را به عمل آورید تا در صورت بروز هرگونه مشکل در ارسال کالا و یا هرگونه مشکل خارج از سایت، کارشناسان تپل تیپ بتوانند با شما وارد تماس شوند. همچنین کلیه ی اطلاعات شما نزد تپل تیپ محفوظ خواهد ماند.

– توجه داشته باشید که ایمیل info@topoltip.com و شماره تلفن ۰۹۳۹۴۴۵۱۲۷۲ تنها لینک های ارتباطی فروشگاه لباس سایز بزرگ تپل تیپ هستند و استفاده از هر اطلاعات دیگری سوء استفاده از برند می باشد و پیگرد قانونی به همراه دارد.

– در صورتی که محصول مورد نظر شما پس از ارسال توسط تپل تیپ و دریافت از مامور پست دارای مغایرت و یا احتمالا آسیب دیدگی بوده است، جهت پیگیری مشکل حتما با پشتیبان سریع تپل تیپ (۰۹۳۹۴۴۵۱۲۷۲) تماس حاصل فرمایید.

– جهت جلوگیری از انتشار محتوای نامناسب در سایت، کلیه ی نظرات ارسالی کاربران پس از تایید تپل تیپ نمایش داده خواهند شد.

 

و اما چگونه به تپل تیپ اعتماد کنم ؟ 

 وبسایت تپل تیپ دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و کاملا قانونی است .
می‌توانید با کلیک کردن روی این لوگو فروشگاه لباس سایز بزرگ تپل تیپدر فوتر سایت ( پایین ترین قسمت همین صفحه )  از کلیه ی اطلاعات کسب و کار، در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران اطمینان حاصل کنید و با خیال راحت خرید کنید.

نکته : قبل از خرید می‌توانید پاسخ سوالات خود را از بخش سوالات متداول مشتریان تپل تیپ پیدا کنید.