مقاله ها

لاغری سریع شکم و پهلو بدون رژیم و ورزش

لاغری سریع شکم و پهلوها

حتما از خودتون می پرسید مگه میشه؟ لاغری سریع شکم اونم بدون رژیم و ورزش؟

بله به راحتی امکان پذیر است . کافیست برای هر چیز قواعد کوچک آن را بدانید. راه مناسب این کار ابتدا شناختن انواع فرم های بدن می باشد و سپس علم به اینکه برای هر فرم بدن چه لباس هایی مناسب است. پیش از این در موضوع خرید لباس سایز بزرگ درباره‌ی انواع مدل لباس با توجه به شکل اندام صحبت کردیم.

شناخت انواع فرم اندام جهت لاغری سریع شکم 

برای طراحی یک لباس مد روز و مناسب، ابتدا باید فرم اندام را بشناسیم و یاد بگیریم چگونه تا حد امکان وجوه خوب اندام را متمایز و مشخص‌تر کنیم و عیوب را بپوشانیم.

رنگ، طرح پارچه و جزئیات لباس همگی باید با سایز و شکل اندام در تناسب باشد، به طوری که فردی با سایز بزرگ و شکم و پهلوهای برآمده ، زیبا و خارق‌العاده به نظر آید.

لاغری سریع شکم

 

اندام پروانه‌ای (ساعت شنی) X

این نوع مناسب‌ترین اندام به حساب می‌آید. در این نوع اندام شانه‌ها عریض، سینه‌ها درشت و کمر نسبتا باریک و باسن گرد و متناسب هستند و اختلاف دور کمر و باسن حدود ۲۵ سانتی‌متر است.

برای انتخاب لباس در این اندام محدودیتی وجود ندارد، ولی برای خرید شلوار بهتر است، دمپا گشاد انتخاب کنید، تا پاها را کشیده‌تر نشان دهد. همچنین می‌توانید از کفش‌ رسمی و یا پاشنه‌دار استفاده کنید.

 

لاغری سریع شکم

 

اندام مثلثی (گلابی) A

خانم‌هایی با این نوع اندام بالاتنه‌ای باریک و معمولا شانه‌هایی کوچک دارند، که تا اطراف کمر به همین نسبت پیش می‌رود و از آنجا به باسن توپر و ران چاق و برآمده می‌رسد.

این گونه افراد نیازمند توجهی دقیق برای پنهان کردن عدم تناسب اندام خود و به تعادل درآوردن آن هستند. شما می‌توانید مانتویی را انتخاب کنید، که حالت تونیک داشته باشد و روی کمر جمع شده و در بالاتنه گشادتر می باشد.

شلوار مناسب برای این اندام شلواری است، که کمر آن باریک باشد و در پایین پا گشاد و راسته باشد، تا چاقی باسن و ران را بپوشاند و باعث لاغرتر دیده شدن آن شود.

 

لاغری سریع شکم

 

اندام مثلث معکوس (خمره‌ای) V

اندام این گروه به دو دسته تقسیم می‌شود : 

  1. اندام پسرانه یا ورزشکارانه، خط شانه از خط باسن پهن‌تر است.
  2. شانه‌های پهن و سینه‌های بزرگ‌تر از باسن، پهلوی باسن صاف است.

در این نوع اندام استخوان‌بندی بالاتنه کوتاه ولی پهن‌تر از پایین تنه به نظر می‌رسد و به این معناست که این افراد دارای کمر کوتاه و شانه پهن هستند و چون بالاتنه بسیار سنگین است به آن خمره‌ای گفته می‌شود. مشکل مهم در این اندام کمر است، که عریض‌تر از باسن است. نام دیگر این نوع اندام بشکه‌ای است. لباس‌هایی مانند شومیز، تونیک و لباس چین‌دار بهترین انتخاب هستند تا لاغر و کوچک بودن باسن شما به چشم نیاید. همچنین از شلوارهای گشاد و پیله‌دار استفاده کنید، تا باسن شما پف‌دار جلوه کند.

لاغری سریع شکم

اندام جعبه‌ای (چهارگوش) H

این نوع اندام دارای باسن پهن و ستبر، استخوان‌بندی کوتاه و پهن و معمولا پاهای بلند و بدون فرورفتگی خط کمر است.

در نمای رو به رو، پهنای شانه، باسن و کمر در یک خط قرار می‌گیرند و این اندام به طور یکنواخت چاق به نظر می‌رسد . این اندام مانند یک استوانه عمودی به نظر می‌رسد، که طراح برای این اندام بزرگ سایز با توجه به نکات و ویژگی‌های اندام، بهترین طراحی را انجام می‌دهد.

برای لاغری سریع شکم و کمر شما می‌توانید لباس‌هایی را انتخاب کنید، که توجه را به قسمت میانی بدن جلب کند و خط کمر مانتو مشخص باشد. در انتخاب شلوار نیز از شلوارهای جین خودداری کنید.

لاغری سریع شکم

اندام دایره ای (گرد) O

وزن این گروه زیاد است و به نسبت طول، عرض اندام زیاد است. تمام قسمت‌های بدن از جمله بازوها، پاها، سینه، کمر، ران و باسن گرد است. سرشانه‌ها نرم و گرد و فاصله کمر تا سینه کم است. در این اندام از مانتوهایی استفاده کنید، که چند لایه هستند و لایه زیرین تیره رنگ و لایه رویی روشن باشد. بهتر است از شلوارهای تنگ با فاق بلند استفاده کنید، تا شکم شما لاغرتر نشان دهد و به عبارتی لاغری سریع شکم میسر شود.

لاغری سریع شکم

 

بدن مهم‌ترین عنصر تجربیات زیباشناسانه در زمینه پوشاک است.

شناخت اندام‌های مختلف امکان آزادی عمل لازم برای خلق یک لباس جدید را به طراح خواهد داد و او را در نحوه اجرای ایده‌ای که در ذهن دارد، موفق‌تر خواهد کرد.

و اما چندین پیشنهاد جالب برای لاغری سریع شکم و پهلوها و سایر نقاط چاق بدن !

غالب افراد چاق از برآمدگی های بدن خود در ناحیه شکم و پهلوها و همچنین باسن رنج می برند و احساس می کنند که این نواحی از بدن ظاهری نامناسبی به آن ها می دهد و همیشه به دنبال راهکارهایی جهت لاغری سریع شکم و سایر نواحی هستند!

ولی همانطور که پیش تر گفتیم خارج از شکل ظاهری بدن عوامل دیگری در خوشتیپ بودن و زیبا نشان دادن شخص دخیل می باشد.

یکی از این عوامل شیوه درست لباس پوشیدن است . به این معنا که ما بدانیم که کدام قسمت از بدنمان را باید بپوشانیم و کدام قسمت باید نمایان تر باشد. کجای لباس باید چسبان باشد و کجای لباس آزاد ؟!

خانم ها بیشتر از برامدگی های ناحیه ی شکم و پهلو و همچنین باسن رنج می برند . برای برطرف کردن این ناراحتی برای همیشه فقط و فقط کافیست بدانید که چه لباس هایی باید برای پوشیدن انتخاب کنید !

لاغری سریع شکم و پهلوها

اگر در ناحیه شکم و پهلو و حتی باسن دارای برآمدگی هستید باید از لباس هایی استفاده کنید که در این نواحی آزاد تر هستند. مانند لباس های کلوش و لباس هایی که از قسمت بالا به سمت پایین گشادتر می شوند.

این مدل لباس ها فرم بدن شما را به خصوص در ناحیه شکم و پهلوها شکیل تر و زیباتر نمایش می دهد و همچنین قسمت بالاتنه لاغرتر دیده می شود.قابل توجه است که فرم عروسکی مانند بعضی از لباس های کلوش و از کمر جدا بودن آن ها و همچنین پیلی دار بودنشان سن را کمتر نشان می دهد .

 

لاغری سریع شکم

لاغری سریع باسن

بعضی از خانم ها دوست دارند که باسن آن ها لاغر تر و کوچکتر جلوه کند و به نحوی فکر می کنند که لباس های کلوش و پیلی دار به علت وجود پیلی و یا گشاد بودن پایین لباس به نسبت بالای آن، ممکن است باسن آن ها را بزرگتر از حد معمول نشان دهد و از این مورد ناراضی هستند .

برای این دسته از خانم ها مدل هایی را پیشنهاد می کنیم که در ناحیه ی باسن آزادتر باشند و در عین حال باسن را کوچکتر نشان دهند.

این مدل لباس ها در قسمت پشت لباس بلندتر از قسمت جلو هستند و این قابلیت باعث می شود که باسن در این لباس ها کوچکتر و خوش فرم تر نشان داده شود و همچنین موقع خم شدن پشت باسن مشخص نشود.

 

لاغری سریع شکم

تاثیر چند لایه پوشیدن در لاغری سریع شکم ، پهلو و کل بدن

از مدل های دیگری که به پوشاندن برآمدگی ها کمک می کند لباس های چند تکه است. این لباس ها به علت چندلایه بودن خاصیت پوشانندگی برآمدگی های بدن را دارد و فرم بدن را یکدست تر نمایش می دهد.

 

لاغری سریع شکم

 

در اینگونه از مدل ها سعی بر این است، که نمایش زیبایی از اندام افراد سایز بزرگ به عمل آید و همچنین احساس راحتی و رضایت بیشتر به خانم هایی که دوست دارند خوش تیپ باشند را ببخشد. این مدل ها مناسب برای هر موقعیتی می باشد (رسمی، راحتی، روزمره)

قابل توجه است که از تاثیر جنس پارچه و رنگ لباس نباید قافل شد!

برای خوشتیپ بودن و زیبا جلوه دادن نیاز نیست که به تغییر سایز و یا رژیم های سخت فکر کنید. کافیست مدل و نحوه ی لباس پوشیدن خود را عوض کنید.

و این نکته را هم بدانید که استاندارد ها در دنیای مد امروز بیش از گذشته رنگ باخته اند. یک سایز به خصوص، لاغری شکم و پهنی باسن، رنگ پوست ویژه یا فرم اندام تایید شده امروزه دیگر جایگاه چندانی در مد ندارند!

پس بهتر است شما هم قاعده های قدیمی را ازیاد ببرید و آنچه را که هستید بیش از هر تصویر دیگری دوست بدارید، چرا که زیبایی در اعتماد به نفس است .

این مساله پس از آغاز لاین سایزبزرگ وایولتا توسط برند اسپانیایی مانگو بیان شده است.  می توانید توجیه زیبای دنیای جدید مد را از زبان این برند بخوانید .

دیدگاهتان را بنویسید