مقاله ها

لباس مجلسی برای افراد چاق

لباس مجلسی مناسب برای افراد چاق

لباس مجلسی برای افراد چاق

مجلس عروسی، مهمانی تولد، دورهمی خودمانی یا هر نوع مهمانی دیگر… عموماً خانم‌ها زمانی که قصد حضور در مهمانی دارند احساس می‌کنند از همیشه کمی چاق‌تر به نظر می‌رسند. مشکل این دسته از بانوان اصولاً انتخاب لباس مناسب است. لباسی که فرم بدن آن‌ها را لاغرتر از حالت معمول نشان دهد. قصد داریم رمز و راز انتخاب لباس مجلسی برای افراد چاق را فاش کنیم:

طرح پارچه

در خرید لباس سایز بزرگ به این نکته اشاره کردیم که در انتخاب لباس مجلسی برای افراد چاق باید دقت کرد درصورتی‌که لباس شما ساده است که هیچ اما، اگر پارچه‌ی لباس شما طرح‌دار است دقت کنید طرح لباس درشت نباشد، یعنی گل‌های لباس بزرگ نباشد زیرا هر چه طرح لباس درشت‌تر باشد اندام را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

لباس مجلسی مناسب خانم های تپل

یقه‌ی هفت، انتخاب هوشمندانه

مدل یقه تأثیر زیادی در تپل‌تر دیده شدن شما دارد. پیش از این در انواع مدل یقه گفتیم که یقه‌ی گرد، گردن را تپل‌تر نشان می‌دهد. بهترین یقه برای لباس افراد تپل، یقه‌ی هفت است، زیرا علاوه بر لاغرتر دیده شدن، اندام شما را کشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهد. یقه‌ی هفت توجه بیننده را به گردن و بالا تنه‌ی شما معطوف می‌کند و اگر پایین تنه‌ی تپل دارید، حواس بیننده از پایین تنه‌ی شما پرت می‌شود.

لباس مجلسی مناسب خانم های تپل

بلوز و دامن کاندید همیشگی

بلوز و دامن از گذشته پوشش مهمانی‌ها بوده است. در بین انواع بلوز و دامن ها لباس مجلسی مناسب افراد چاق دامن های کوتاه هستند. دامن‌هایی که تا بالای زانو هستند توجه بیننده را به پاهای شما جلب می‌کند و باعث می‌شود پاها کشیده‌تر، اندام لاغرتر و قد بلندتر به نظر برسد.

پیشنهاد مزون فروش لباس سایز بزرگ تپل تیپ به شما دامن‌های تا روی ران است اما در صورتی که مایل به پوشیدن این نوع دامن نیستید از دامن‌های خمره‌ای (یا مدادی) استفاده کنید.

لباس مجلسی مناسب خانم های تپل

لباس‌های مجلسی بلند و کلوش

لباس‌هایی که مدل کلوش دارند شما را لاغرتر و جذاب‌تر نشان می‌دهند. همچنین باعث می‌شوند فرم بدن شما به شکل ساعت شنی (زیباترین نوع اندام) به نظر برسد.

لباس مجلسی برای افراد چاق

 

لباس با خطوط و طرح عمودی

هرچه بلند قدتر به نظر برسید لاغرتر دیده می‌شوید. در تاثیر طرح پارچه بر زیبایی اندام گفتیم که لباس‌هایی که طرح پارچهٔ آن‌ها از خطوط عمودی تشکیل شده شما را بلندتر و در نتیجه لاغرتر نشان می‌دهند.

لباس مجلسی برای افراد چاق

لباس‌های دورنگ برای اندام نامتعادل

در صورتی که فرم بدن شما به شکلی است که قسمتی از بدن شما بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از قسمت‌های دیگر است این سبک برای شما انتخاب خوبی است.

رنگ روشن اندام را چاق‌تر و رنگ تیره اندام را لاغرتر نشان می‌دهد. در قسمت بزرگ‌تر اندامتان از رنگ تیره و در قسمت لاغرتر اندامتان از رنگ روشن استفاده کنید.

لباس مجلسی مناسب خانم های تپل

در نتیجه اصلاً مهم نیست کدام‌یک از اندام شما تپل‌تر است، انتخاب هوشمندانه و دقیق لباس می‌تواند در لاغرتر دیده‌شدن اندام تأثیر زیادی بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید