مقاله ها

اکسسوری مناسب خانم‌های پلاس سایز

اکسسوری

اکسسوری مناسب خانم‌های پلاس سایز

اکسسوری‌ها نقش مهمی در لاغرتر نشان دادن شما دارند و می‌توانند اندام شما را متناسب‌تر نشان دهند. به این نکته دقت کنید که هرچه اکسسوری انتخابی شما کیفیت بهتری داشته باشد، تأثیر بیشتری در لاغرتر دیده شدن اندام شما خواهد داشت. برخی از اکسسوری‌های مناسب اندام سایز بزرگ را بررسی می‌کنیم.

گِن

از گن در زیر لباس به خصوص لباس‌های مجلسی استفاده کنید. گن نوعی لباس زیر است که فرم اندام را به شکل متناسب فرم می‌دهد و برای مواقع خاص و نه همیشه، مثل پوشیدن لباس مجلسی توصیه خوبی است. گن باید به اندازه کافی تنگ باشد تا اندام را شکل دهد و بر اساس فرم اندام شما انتخاب شود و از طرف دیگر، بیش از اندازه کوچک و تنگ نباشد زیرا در زمان استفاده اندام شما را اذیت خواهد کرد.

اکسسوری مناسب خانم‌های پلاس سایز از دیدگاه تپل تیپ

لباس زیر

همانطور که پیش از این بررسی کردیم که چگونه لاغرتر به نظر برسیم، دانستیم که انتخاب یک لباس زیر مناسب نقش مهمی در لاغرتر دیده شدن اندام شما دارد. حتماً لباس زیر را متناسب با سایز اندامتان و نه تنگ‌تر یا گشادتر انتخاب کنید، زیرا این کار علاوه بر این که شما را لاغرتر نشان نمی‌دهد، باعث به هم خوردن تناسب اندام شما می‌شود.

اکسسوری مناسب خانم‌های پلاس سایز از دیدگاه تپل تیپ

کفش مناسب

برای اینکه بدانید چگونه اندام ظریفی داشته باشیم باید توجه کنیم که زمانی که پایین تنه‌ی شما کشیده‌تر و بلندتر دیده شود اندام نیز لاغرتر و بلندتر دیده می‌شود. کفش پاشنه بلند به دلیل فرم خاصی که به بدن شما می‌دهد شما را لاغرتر و بلندتر نشان می‌دهد. توجه کنید که بهتر است این مدل کفش را در مدت زمان طولانی استفاده نکنید زیرا ستون فقرات و کمر شما را اذیت خواهد کرد. همچنین در صورتی که کفش اصطلاحاً نوک تیز باشد و همرنگ لباس شما باید این تأثیر دو چندان خواهد شد.

اکسسوری مناسب خانم‌های پلاس سایز از دیدگاه تپل تیپ

جواهرات مناسب

در استایل مناسب خانم‌های سایز بزرگ گفتیم که، هر اکسسوری که شما را کشیده‌تر نشان دهد، بدن شما را لاغرتر می‌نمایاند. به این معنی که اگر برای مثال گردنبندی بلند و کشیده انتخاب کنید گردن و بالاتنه‌ی شما لاغرتر و کشیده‌تر دیده می‌شود. در مقابل برای مثال اگر شما گوشواره‌های عریض استفاده کنید صورت شما چاق‌تر از شکل واقعی دیده می‌شود. پس بهتر است از جواهرات کشیده و طویل بیشتر استفاده کنید.

اکسسوری مناسب خانم‌های پلاس سایز از دیدگاه تپل تیپ

کمربند مناسب

در مانتو مناسب افراد چاق اشاره کردیم که در صورتی که کمر شما باریک‌تر از سایر اندام‌های شما است پیشنهاد می‌کنیم از کمربندهای تزئینی استفاده کنید. برای مثال کمربندهای تیره‌تر و عریض‌تر با جلب توجه بیننده به باریک‌تر بودن کمر شما، توجه را از قسمت‌های چاق‌تر می‌گیرد و باعث لاغرتر دیده شدن شما می‌شود.

کمربند

با توجه به آنچه گفته شد شکل اندام را می‌توان با انتخاب درست و به جای اکسسوری‌ها متناسب‌تر نشان داد، پس بهتر است علاوه بر لباس اصلی در انتخاب اکسسوری نیز دقت کای را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید