مقاله ها

چگونه زیباتر به نظر برسیم؟

چگونه زیباتر به نظر برسیم

چگونه زیباتر به نظر برسیم؟

همه‌ی افراد زیبایی مخصوص خود را دارند. همه‌ی افراد بدون در نظر گرفتن جنسیت زیبا هستند. اما تمایل انسان به زیباتر بود قابل انکار نیست. افراد همیشه مایل‌اند در نگاه دیگران زیبا و جذاب به نظر برسند. اغلب هنرپیشگان و چهره‌های مطرح دنیا در دید دیگران جذاب‌تر هستند. دلیل این زیبایی چیست؟ چگونه می‌توانیم به زیبایی و جذابیت خود بیفزاییم؟ چگونه زیباتر به نظر برسیم؟

مزون تخصصی لباس سایز بزرگ نکاتی برای زیباتر دیده شدن را یادآوری می‌کند:

آرایش صورت و مراقبت از پوست

لازم است بدانید شفافیت و نرم بودن پوست تأثیر بسیار زیادی در زیبایی دارد. با مراقبت از پوست چگونه زیباتر به نظر برسیم. صورت شما اولین چیزی است که فرد مقابل می‌بیند. حال تصور کنید اگر صورتی زمخت و خشن و پر از جوش و لک داشته باشید چه اتفاقی می‌افتد؟ بهتر است پیش از آنکه برای لوازم آرایشی هزینه کنید برای لوازم مراقبت از پوست هزینه کنید. در صورتی که پوست سالمی داشته باشید آرایش بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما می‌نشیند. درمورد میکاپ نیز دقت داشته باشید سعی کنید میکاپ شخصی خود را ایجاد کنید. از آرایش غلیظ خودداری کنید و سعی کنید صورت خود را تبدیل به بوم نقاشی نکنید. خلوت بودن ابتدای ابرو افتادگی مقدار کم پلک و… طبیعی است. سعی در مخفی کردن آن نکنید.

چگونه زیباتر به نظر برسیم

مدل موی مناسب و صحیح

موی بلند و شلاقی، موی کوتاه و فر و… برای همه‌ی افراد مناسب نیست. بهتر است با توجه به شکل اندام و فرم صورت خود مدل موی مناسب خود را انتخاب کنید. برای رنگ مو نیز بهتر است با توجه به رنگ پوستتان، رنگ موی مناسب خود را پیدا کنید. اما به طور کلی با توجه به آنچه در موضوع چگونه لاغرتر دیده شویم بیان کردیم موی بلند و مدل موی دم اسبی در بلندقدتر به نظر رسیدن شما مؤثر است.

چگونه زیباتر به نظر برسیم

انتخاب لباس

انتخاب لباس باید با توجه به شکل اندام صورت بگیرد. پیش از این درمورد انتخاب لباس با توجه به شکل اندام در لاغری سریع شکم و پهلوم بدون رژیم و ورزش گفتیم. اما به‌طورکلی در صورتی که قسمتی از بدنتان چاق‌تر است از رنگ‌های خنثی و تیره در آن قسمت استفاده کنید. جنس پارچه نیز هرچه نرم‌تر و با ریزش بیش‌تر باشد به روی اندام می‌نشیند و شما زیباتر به نظر می‌رسید.

چگونه زیباتر به نظر برسیم

ست کردن لباس

برای این که بدانیم با پوشش خود چگونه زیباتر به نظر برسیم بهتر است مهم‌ترین نکته در پوشیدن لباس را مدنظر قرار دهیم: اول: لباس سایز مناسب بپوشیم دوم: رنگ مناسب لباس خود را انتخاب کنیم سوم: اصول ست کردن و هماهنگی لباس را رعایت کنیم. رنگ‌های متناسب یکدیگر انتخاب کنیم به شکلی که در کنار هم یک هارمونی زیبا ایجاد کنند. پیش از این مفصل درباره‌ی هارمونی رنگ ها و ست کردن لباس در پارچه‌ی مناسب برای افراد چاق صحبت کرده‌ایم.

ست کردن لباس در زیباتر به نظر رسیدن اندام

ایجاد استایل شخصی

همه‌ی ما تعداد محدودی لباس داریم و مانند هنرپیشگان هالیوود تعداد زیادی لباس نداریم. اما این که چگونه زیباتر به نظر برسیم به تعداد لباس ربط زیادی ندارد. شما باید با توجه به لباس‌هایی که دارید استایل شخصی خود را ایجاد کنید. به این معنی که حتی با تعداد کم لباس بدانید کدام شلوار با کدام مانتو یا کت پوشیده شود.

استایل شخصی و زیبایی

خوش‌بو بودن

بدن خوش‌بو همیشه باعث ایجاد انرژی مثبت در فرد مقابل و در نتیجه زیباتر و جذاب‌تر دیده شدن است. روزانه یک‌بار به مدت ۱۰ دقیقه دوش بگیرید. از عطر مناسب روحیه‌ی خودتان در فعالت روزانه خود استفاده کنید. رایحه‌های شیرین بیش‌تر مخصوص افراد مهربان و احساساتی و رایحه‌ی تلخ بیش‌تر مخصوص افراد درون‌گرا و کم صحبت است.

خوش بو بودن بدن

استفاده از اکسسوری های صحیح

اکسسوری ها شامل کیف، کفش، زیورآلات، کلاه و… است. بهتر است در انتخاب اکسسوری ها دقت زیادی به خرج دهید. برای حل معمای چگونه زیباتر به نظر برسیم یکی از قطعه‌های پازل اکسسوری صحیح است. در راز خوش‌تیپ بودن زنان پلاس سایز گفتیم که اگر لباس شما طرح سنتی دارد بهتر است از اکسسوری های طرح سنتی استفاده کنید. رنگ آن‌ها را نیز متناسب با لباس‌هایتان انتخاب کنید. اگر اندام چاقی دارید از کیف‌های کوچک و گردنبندهای ظریف و کوچک استفاده نکنید.

اکسسوری

ایستادن صحیح

هرآنچه تاکنون گفتیم فقط در یک صورت می‌تواند پاسخ مناسب سؤال چگونه زیباتر به نظر برسیم باشد. آن هم ایستادن صحیح است. در صورتی که هنگام راه رفتن و ایستادن شانه‌های خود را افتاده نگه ندارید، سرتان را صاف بگیرید و در هنگام راه رفتن خم نشوید ظاهر شما به شدت زیباتر به نظر می‌رسد. بهتر است شکم خود را با گن ببندید تا کمر صاف‌تر بایستد.

ایستادن صحیح در زیباتر به نظر رسیدن اندام

لبخند زدن

از جادوی لبخند غافل نشوید. برای شما هم پیش آمده است که از فردی که نمی‌شناسید به واسطه‌ی اتفاقاتی بینش مثبت نداشته باشید اما با ملاقات او نظرتان به‌کلی درباره‌ی او تغییر کرده است. این به دلیل لبخند روی لب و مهربانی آن فرد است. لبخند انرژی منفی را دور می‌کند و انرژی مثبت ساتع می‌کند.

چگونه زیباتر به نظر برسیم

برا جذاب بودن نه ثروت زیادی نیاز داری نه لباس فراوان! فقط کافی است لبخند بر لب داشته باشید و از نکات گفته شده نیز استفاده کنی.

دیدگاهتان را بنویسید