مقاله ها

راز خوش‌تیپ بودن زنان پلاس سایز

راز خوش‌تیپ بودن زنان پلاس سایز

راز خوش‌تیپ بودن زنان پلاس سایز

همه‌ی ما می‌دانیم که تناسب اندام باعث جذابیت می‌شود اما این به این معنی نیست که اگر اندام متناسبی ندارید یا ناحیه‌ای از بدنتان چاق‌تر است، شما جذاب نیستید. مهم‌ترین نکته در جذابیت ظاهری نوع پوشش و انتخاب صحیح لباس و اکسسوری ها است. حتی افرادی که تناسب اندام ایده الی دارند در صورت انتخاب نادرست لباس جذابیت خود را از دست می‌دهند. اگر شما هم دوست دارید راز خوش‌تیپ بودن زنان پلاس سایز و تپل را بدانید با تپل تیپ همراه باشید:

پوشاندن قسمت‌های چاق بدن

اولین قدم برای پی بردن به راز خوش‌تیپ بودن زنان پلاس سایز شناخت بدن است. ابتدا بیابید که کدام قسمت از بدنتان چاق است و دوست دارید که آن را با لباس بپوشانید. در موضوع چگونه لاغرتر دیده شویم گفتیم که رنگ‌های تیره برای پنهان کردن بخش‌های چاق بدن استفاده می‌شود، در حالی که رنگ‌های روشن را برای بخش‌های متناسب‌تر بدن، به کار می‌برند. بنابراین اگر کمر باریکی دارید و می‌خواهید که تأکید را روی این قسمت از بدنتان بگذارید، لباسی تیره به تن کنید اما کمربندی که می‌بندید باید به رنگ روشن باشد. یا اگر می‌خواهید که پاهای چاق خود را لاغرتر نشان دهید، شلواری به رنگ تیره بپوشید.

راز خوش‌تیپ بودن زنان پلاس سایز

طرح لباس

به طرح‌های لباستان نیز باید دقت کنید. پیش از این درباره‌ی این که چه نوع پارچه‌ای برای افراد چاق مناسب است توضیح دادیم. به‌عنوان مثال لباس‌هایی با طرح‌های بزرگ، شما را چاق‌تر نشان می‌دهند، در حالی که لباس‌هایی با طرح‌های ریز، در لاغر نشان دادن شما مؤثر است. پیش از این در مورد طرح‌های راه‌راه صحبت کردیم. افراد چاق باید از پوشیدن لباس‌هایی با راه راه‌های افقی بپرهیزند، زیرا پهنای آنها را بیش‌تر نشان می‌دهد، در حالی که راه راه‌های عمودی چشم‌ها را به سمت بالا کشانده و در لاغرتر نشان دادن شما تأثیرگذار است. برخی از لباس‌ها دارای چین، گره یا پلیسه هستند. بهتر است این طرح‌ها را روی قسمت‌های متناسب بدنتان که دوست دارید روی آنها تأکید کنید، بگذارید. به‌عنوان مثال اگر کمر باریکی دارید، می‌توانید لباس‌هایی که روی کمرشان طرح‌های چین‌دار دارند را به تن کنید.

استایل پلاس خانم‌های سایز

استفاده از اکسسوری ها

استفاده از اکسسوری ها، در لاغرتر نشان دادن شما بسیار تأثیر گذارند. افراد چاق بهتر است از جواهرات بزرگ و رنگی استفاده کنند، زیرا جواهرات کوچک در کنار اندام درشت آنها به چشم نمی‌آید. کیف‌های بزرگ هم از گزینه‌های خوب محسوب می‌شود، از این رو که چشم‌ها را به سمت خود جلب کرده و شما را لاغرتر نشان می‌دهد. اگر پاهای متناسبی دارید، بوت های تنگ گزینه خوبی است، از این رو که بر زیبایی پایین تنه‌تان می‌افزاید و شما را متناسب‌تر نشان می‌دهد. اما در صورتی که پاهای درشت و چاق دارید، از پوشیدن بوت یا کفش‌های ظریف خودداری کنید زیرا تعادل اندام را به هم می‌ریزد و این‌طور به نظر می‌رسد که شما تعادل در راه‌رفتن را از دست داده‌اید و در حال افتادن هستید. کفش پاشنه بلند نیز یکی از انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید و بهتر است از کفش‌های پاشنه بلند لژ دار استفاده کنید.

راز خوش‌تیپ بودن زنان پلاس سایز

راه رفتن صحیح

حرکات بدن شما، می‌تواند در جذابیت ظاهری‌تان تأثیر بسزایی داشته باشد. به‌عنوان مثال سرتان را هنگام راه رفتن بالا بگیرید، شانه‌هایتان را صاف نگه دارید و قوز نکنید. در هنگام قدم زدن پاهایتان را روی زمین نکشید و موقر راه بروید.

رازلباس پلاس سایز

اعتماد به نفس

علاوه بر رعایت ترفندهایی که شما را متناسب‌تر نشان می‌دهد، اعتماد به نفس بالا نیز از عواملی است که برای جذابیت شما واجب و مهم است؛ بنابراین برای خودتان و رسیدگی به خود وقت بگذارید. شما لایق توجه و داشتن حسی مثبت هستید. علاوه بر لباس، از موها و پوست بدنتان نیز غافل نشوید و از آن‌ها مراقبت کنید. ظاهرتان را هر طوری که اکنون هست، بپذیرید و برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. پوشیدن لباس‌های خیلی گشاد، شاید بدن شما را بپوشاند اما عدم اعتماد به نفستان را نشان می‌دهد. به جای آن لباس‌هایی بخرید که سایز بدنتان است، از رنگ‌های شاد و متنوع و طرح‌های زیبا نیز غافل نشوید.

راز خوش‌تیپ بودن زنان پلاس سایز

انتخاب لباس مناسب

لباس‌هایی که شما به تن می‌کنید باید حس خوبی به شما بدهند، بنابراین اگر در لباسی احساس ناراحتی می‌کنید، بدانید که آن لباس برای شما دوخته نشده است. اگر به مراتب دیدید که لباس‌های آماده‌ای که از فروشگاه‌ها تهیه می‌کنید، متناسب تنتان نیست و به خوبی روی اندامتان نمی‌نشیند، بهتر است که از یک خیاط کمک بگیرید. به جای این که وقتتان را در اتاق‌های پرو صرف کنید و در نهایت لباس باب میلتان را پیدا نکنید، به کمک یک خیاط به راحتی به مدل لباسی که می‌خواهید برسید. مزون لباس سایز بزرگ تپل تیپ علاوه بر دوخت تخصصی لباس برای افراد سایز بزرگ و خانم‌های چاق، می‌تواند لباس مخصوص شما را طراحی کند.

راز خوش‌تیپ بودن زنان پلاس سایز

همه‌ی افراد زیبا هستند، همه‌ی خانم‌ها جذاب هستند، فقط کافی است اصول خوش‌تیپ بودن را در استایل خود به کار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید