مقاله ها

خرید لباس‌های شیک پاییزی

خرید لباس‌های شیک پاییزی

خرید لباس‌های شیک پاییزی

پاییز فصلی است پر از رنگ و طرح و زیبایی. افراد در فصل پاییز برای پوشیدن لباس‌های متنوع با طرح‌ها و رنگ‌های زیبا همیشه دست بازتری دارند، زیرا در این فصل از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها می‌توانند استفاده کنند و همچنین مدل‌های متنوعی از لباس‌ها را می‌توانند با هم ست کنند.

 خوب است که محبوب‌ترین و شیک‌ترین لباس‌های پاییزانه را بررسی و معرفی کنیم تا پیش از شروع فصل پاییز همه‌ی خانم‌ها به ویژه خانم‌های سایز بزرگ در خرید لباس سایز بزرگ پاییزانه این مدل‌های خاص و جذاب را ببینند و در پاییز هم شیک‌پوشی خود را حفظ کنند.

پالتو

پالتو عمده‌ترین انتخاب خانم‌ها برای استایل پاییز و همچنین زمستان است. اکثر خانم‌ها دوست دارند از پالتو استفاده کنند زیرا دیگر نیازی به پوشیدن مانتو ندارند. توجه کنید که پالتوهای خزدار ممکن است شیک و زیبا باشد اما برای خانم‌های سایز بزرگ و تپل توصیه نمی‌شود زیرا وجود خز در پالتو شکل اندام را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. پس چی بپوشیم که لاغر دیده شویم؟ بهتر است خانم‌های سایز بزرگ برای زیباتر شدن استایلشان از پالتوهایی استفاده کنند که مدل‌های ساده دارند و همچنین طرح ساده و یا عمودی دارند. بهتر است در صورتی کمر باریک‌تری نسبت به بقیه اندام دارید از پالتوهایی که کمرند دارند استفاده کنید.

پالتوهای شیک پاییزی

شنل، پانچ و رویه

این نوع لباس‌ها از انتخاب‌های خوب پاییز هستند زیرا همانطور که در شنل، رویه و پانچو برای خانم‌های چاق گفتیم، از نفوذ سرما جلوگیری می‌کنند و در عین حال به دلیل الگوی دوخت خاص خود، علاوه بر احساس آزادی در لباس، قسمت‌های چاق بدن را نمایان نمی‌کند. مدتی است طرح‌های شطرنجی در این مدل لباس ترند شده‌اند اما برای آنکه خانم‌های سایز بزرگ زیباتر، شیک‌تر و لاغرتر دیده شوند بهتر است از شلوارهای گشاد استفاده نکنند. شلوارهای لگ و راسته برای این نوع لباس مناسب‌تر هستند.

خرید لباس‌های شیک پاییزی

لباس مجلسی

بهتر است از لباس‌هایی استفاده کنید که علاوه بر زیبایی از نفوذ سرما نیز جلوگیری کند. بررسی کردیم که پارچه‌ی مخمل مناسب چه افرادی است و بیان کردیم که پارچه‌های مخمل برای همه‌ی شکل اندام مناسب است. نمونه این پارچه‌ها مخمل لمه‌دار ترک است که علاوه بر وجود لمه و نخ‌های طلایی در بافت پارچه، نسبتاً گرم است و از ایجاد سرما جلوگیری می‌کند. همچنین استفاده از لباس‌های با جنس مخمل در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در این فصل به شدت توصیه می‌شود.

لباس مجلسی پاییزی

ژاکت جلوباز

ژاکت‌ها از جمله لباس‌هایی است که بسیار کاربردی هستند. این لباس‌ها را می‌توان با یک لباس ساده در زیر آن ست کرد و یا حتی روی لباس‌های دیگر مثل مانتو پوشید. به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد. بهتر است در صورتی که از ژاکت‌های طرح‌دار استفاده می‌کنید لباس زیر ژاکت را ساده انتخاب کنید.

خرید لباس‌های شیک پاییزی

مانتو

عده‌ی زیادی از زنان به ویژه زنان شاغل دوست ندارند در زمان کار از چندین لایه لباس استفاده کنند و ترجیح می‌دهند مانتوهایی بپوشند که جنس محکم و بافت ضخیم‌تری دارد و با یک بافت معمولی در زیر آن گرمای کافی برایشان فراهم شود. مانتو اسلیم نمونه این نوع مانتو است.

خرید لباس‌های شیک پاییزی

بارانی

فصل پاییز چندان قابل پیش‌بینی نیست. ممکن است وقتی از خانه بیرون می‌آیید هوا آفتابی باشد اما بعد از گذشت مدتی هوا ابری و بارانی شود. از بهترین انتخاب‌های این فصل بارانی‌های متنوع هستند. این لباس‌ها رطوبت را به بدن منتقل نمی‌کنند و در عین نازک بودن گرم هستند. بهتر است خانم‌های شیک پوش سایز بزرگ برای زیباتر دیده شدن از بارانی‌هایی استفاده کنند که کمربند و یا طرح‌های عمودی دارند. بهتر است یقه‌های کشیده‌ای مثل آرشال و آمریکایی را برای این لباس انتخاب کنند.

بارانی‌های شیک پاییزی

سارافون کلاه‌دار

سارافون‌ کلاه‌دار زنانه که عمدتاً از جنس پارچه‌هایی مثل مخمل سوئیت هستند، از محبوب‌ترین لباس‌های پاییزه‌ هستند، زیرا علاوه بر گرم بودن، سبک هستند و شما می‌توانید با هر مدل بلوز بافت در زیر آن استایل جدید خود را بسازید. وجود کلاه در این سارافون علاوه بر زیبایی، از افتادگی یقه و سرشانه‌ی لباس جلوگیری می‌کند. همچنین در زمان وزش باد نیز می‌تواند محافظ خوبی برای جلوگیری از نفوذ سرما باشد. این مدل لباس برای خانم‌های شیک‌پوشی که سایز بزرگ دارند بسیار مناسب است، از زیرا علاوه بر زیبایی باعث می‌شود احساس تنگی در قسمت دست‌ها احساس نکنند. این لباس را حتماً در لیست لباس‌های شیک پاییزانه خود قرار دهید.

سارافون شیک پاییزی

کاپشن‌ها

کاپشن پوشش گرمی برای این فصل است و افراد زیادی این لباس را در استایل پاییزی خود استفاده می‌کنند اما برای خانم‌های سایز بزرگ این لباس پیشنهاد نمی‌شود. به‌ویژه اگر بالاتنه‌ی بزرگ‌تری نسبت به پایین تنه دارند.

کاپشن‌های شیک پاییزی

شاید به نظر برسد که فصل‌های سرد سال نمی‌توان خوش پوش بود اما، با انتخاب صحیح لباس پاییزه می‌توان در فصل پاییز هم استایل زیبایی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید