دسته‌بندی نشده

لباس مناسب زمستان

لباس مناسب زمستان

لباس مناسب زمستان

زمستان از فصل‌هایی است که تنوع پوشش و لباس در آن زیاد است. رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی در فصل زمستان وجود دارد که با توجه به سلیقه‌ی خود می‌توانید استفاده کنید. اما نکته‌ی مهمی که باید بدانیم این است که چه لباسی و چه جنسی استفاده کنیم؟ بهتر است پیش از بررسی انواع لباس زمستانی به این نکته توجه کنیم که با توجه به آنچه در استایل مناسب هر فصل آموختیم بهتر است اگر لباس شما مستقیماً با پوست شما ارتباط دارد (مثل بلوز و…) جنس آن از بافت‌های مصنوعی نباشد. قصد داریم یادآوری کنیم که لباس مناسب زمستان چیست و در پوشیدن لباس زمستانی به چه نکاتی باید توجه کنیم:

مناسب مکان و فعالیتتان لباس بپوشید!

در خانه لباس‌های خیلی ضخیم، پالتوهای خز و… نپوشید. در خانه باید علاوه بر احساس گرما، راحت باشید پس بهتر است در فصل زمستان از یک بافت شیک و سبک و جوراب و شلوار معمولی استفاده کنید.

برای مهمانی‌های خودمانی فصل زمستان هم بهتر است لباس‌های معمولی خانه خود را استفاده کنید و اگر حدس می‌زنید شاید سردتان شود یک پالتو، پانچ، شنل یا بافت ضخیم همراهتان داشته باشید.

برای فضای بیرون از خانه، خرید، ورزش و غیره لباس‌های گرم بپوشید. لباس‌های پنبه‌ای حرارت بدن را به طور کامل نگه نمی‌دارد پس بهتر است از یک لباس دیگر روی لباس‌های پنبه‌ای استفاده کنید.

لباس مناسب زمستان

لایه‌لایه بپوشید!

پیش از این دانستیم که با انتخاب لباس برش دار و لایه لایه چگونه اندام ظریفی داشته باشیم. لایه‌لایه پوشیدن علاوه بر ایجاد یک سبک جذاب در استایلتان به جای استفاده از ژاکت‌های خیلی ضخیم، باعث می‌شود اگر در مکانی احساس گرما داشتید یک لایه از لباس‌هایتان را کم کنید و علاوه بر آن لایه‌لایه بودن لباس‌ها باعث می‌شود با گرم شدن محیط بدن شما سریع‌تر گرم شود.

لباس مناسب زمستان

کاپشن و پالتو

این لباس‌ها برای تکمیل استایل زمستانه‌ی شما انتخابی بسیار عالی است، زیرا در عین حال که گرم است، شکیل و جذاب است و شما را بلند قدتر نشان می‌دهد. این لباس‌ها مناسب استفاده‌ی روزمره هستند و از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین لباس‌های زمستان به شمار می‌روند.

لباس مناسب زمستان

کلاه، شال‌گردن و دستکش

علاوه بر لباس‌های اصلی خود، در زمستان باید به پوشش‌های جانبی زمستانی خود نیز دقت کنید. دستکش، شال‌گردن و کلاه از این نوع هستند.

قسمت زیادی از گرمای بدن از طریق سر، صورت و گردن هدر می‌رود. در فصل زمستان بهتر است از دستکش‌های بافت مناسب یا دستکش‌های چرمی استفاده کنید تا با برخورد کف دستتان با اجسام سرد، گرمای بدن خارج نشود. کلاه‌ها هم جنس‌های مختلفی دارند ولی برای زمستان کلاه چرمی یا بافت مناسب‌تر هستند. شال‌گردن‌های پارچه‌ای ضخیم و بلند یا شال‌گردن‌های بافت می‌توانند علاوه بر گرم‌کردن گردن استایل شما را شیک‌تر و اندام شما را کشیده‌تر نشان دهد.

لباس مناسب زمستان

چکمه و کفش

در فصل‌های سرد می‌توان از کفش‌های اسپرت و چکمه استفاده کرد. به این نکته توجه کید که سطح کفش‌های اسپرت از پارچه هستند تا امکان تهویه‌ی هوا در کفش ایجاد شود. به همین دلیل در سرمای زیاد و بارندگی مناسب نیستند. بهتر است در صورتی که احتمال بارش باران و برف می‌دهید از چکمه‌های چرمی استفاده کنید. یک نکته طلایی برای این که بدانیم چگونه لاغرتر به نظر برسیم وجود دارد. آن هم پوشیدن کفش‌های پاشنه دار یا دارای ساق بلند است. مثل چکه‌های زمستانی.

چکمه و کفش زمستانی

اینکه کدام یک از لباس‌های زمستانی را در کمد دارید مهم نیست. مهم زمان و نحوه صحیح ست کردن لباس‌ها است.

دیدگاهتان را بنویسید